
Anul I Acreditare
În perioada 2021- 2022, 8 profesori au participat la cursuri de formare europene, pe parcursul unei săptămâni, dezvoltându-și abilitați referitoare la învățare modernă, metode de predare evaluare care să antreneze gândirea critica, creativă la elevi, acestea fiind calități esențiale pentru dezvoltarea personală și profesională a elevilor. Cele 8 cadre didactice au participat la cursurile de formare:
- The 4 Cs Creativity Critical Thinking Communication and Collaboration in Schools, FLORENTA, 24-29.05.2022
PROF. PARTICIPANTI: GREAVU ADINA MIHAELA, AMZA LUCIA
- From STEM to STEAM Education a New Learning Approach, BARCELONA, 20-25.06.2022
PROF. PARTICIPANTI: COJOCARU ANDREEA CORNELIA,CONSTANTIN DANIELA GABRIELA, ICHIM LAURA MONICA, RUSE-C0NSTANTIN NICOLETA-VERONICA
Obiectiv: achiziționarea de cunoștințe cu privire la identificarea, realizarea si aplicarea metodelor/ tehnicilor de gândire critică și creativă.
- From STEM to STEAM Education: a New Learning Approach, Berlin, Germany 2-7th of May 2022
PROF. PARTICIPANȚI: BOGHIU MIHAELA, MIERTOIU SIMONA
Obiective:
Creşterea calităţii procesului instructiv educativ prin formarea continuă la nivel european a unui număr de 8 profesori, prin îmbunătățire competențelor de identificare, dezvoltare și aplicare a metodelor și instrumentelor de dezvoltare a gândirii critice si creative;
Dezvoltarea competențelor lingvistice, de comunicare în limba engleză pentru un număr de 8 cadre didactice participante la mobilități, precum și a competențelor sociale, de coeziune socială, echitate si cetățenie europeană ale acestora.